úterý 12. června 2012

Blonde or not?

Nevím, co se to se mnou za poslední měsíce stalo, ale chtěla bych zkusit být blondýnou.
Vždy jsem byla proti. Nesnášela jsem ty umělé blondýny, které vyloženě muže lákaly k flirtu. Samozřejmě..ne všechny. Ale znám pár takových, které si na své světlé barvě vlasů dávají "jó" záležet.

Když mi bylo 5, byla jsem špinavá blondýnka, žel za pár let byly mé vlasy divnohnědé. Ve čtrnácti jsem se poprvé barvila. Sama v koupelně, s barevným šamponem. Vylezla z toho téměř černá. Byla jsem nešťastná, ale vlasy časem zesvětlaly. Další mé pokusy byly obdobné a návštěva profesionální kadeřníka ve mně prohloubila depresi. Opět černá! A tak jsem zkrátka téměř 6 let nosila tmavě hnědé vlasy. Jo, nebylo to vždy tak zlé.
Časem jsem uměla odhadnout barvu, která celkem lichotila mým tmavě hnědým očím, ale chtěla to změnu.
A tedy jsem si nechala na hlavě udělat světlý melír. Vlasy zničené, ale já jaksi rozzářená. Nyní jsem objevila kadeřnici, která pracuje s přírodními materiály (tedy i melíry) a já se chystám na radikální změnu!:)

Žádné komentáře:

Okomentovat