čtvrtek 14. června 2012

P-p-p-party coming soon!

Musím říct, že mám ze sebe radost. Zvládla jsem zápočet z nejtěžšího předmětu a čeká mě zkouška (kterou snad už nějak na to E zprasím) a hlavně ZDRAVĚ jím! :)
Cítím se líp. Necpu se sladkým, ani tukem. Dnes ráno jsem si vzala kousek koláčku, čímž se moc nechlubím, ale pokračovalo to fajn. Na oběd jsem si dala malou mističku polévky z hlívy, kterou jsem sama vařila téměř bez tuku (kapka rostlinného oleje), na svačinku jsem si dala hrstičku musli bez přidaného cukru a k večeři celozrnná houska se sýrem a rajčátky + nakrájený meloun s broskví.
Necítím se hladová. Jasně, dřív jsem byla zvyklá víc jíst nebo stále něco uždibovat i v deset večer. Ale dnes si dám v sedm maximálně nějaké ovoce a už nejím. Žaludek má akorát tak čas do rána všechno zpracovat a ráno je odpočatý.
A mimochodem...těším se na zítra! P-p-p-partyyyy! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat