úterý 12. června 2012

Best friends forever?

18 stupňů, déšť a zataženo. Tak to u nás dnes vypadá. 
Mám se vidět se svojí nejlepší kamarádkou ze základky. 
Už je to rok, co jsem ji neviděla. Má svého dlouholetého přítele, téměř s ním žije, studuje daleko a zkrátka si vždy najde výmluvu, aby přerušila plán se se mnou setkat. Vždy byla zvláštní, ale měla jsem ji ráda. Strávily jsme spolu téměř celé dětství, celou základní školu byla má dušička, které jsem se svěřovala a ona mně. Nerozlučná dvojka, která se hádala kvůli blbostem. Chybí mi, dokázala mě pochopit jako nikdo jiný. Dokázala mě obejmout, utěšit a rozveselit. Má Em.
Dnes jsme každá jinde, každá žijeme své životy a každá trávíme volný čas jinak. Proč jen já jsem vždy tou, která se ozve? Proč?

Dneska začínám opět chvályhodně. Musli s mlékem, šmakoun se zeleninou. Váha dnes ráno ukazovala 60,6 kg. Jsem mile překvapena. Musí to jít pod 60 a co nejdřív! Tu šestku na začátku už vídat nechci. :)

...a tak Em. dál proplouvá životem.

Žádné komentáře:

Okomentovat