sobota 2. června 2012

Mothers and daughters.

Učení mučení. Začíná mi hrabat. Chybí mi poslední předmět, ovšem předmět, který bych nejradši vyměnila za cokoliv jiného. Můj třetí pokus na získání zápočtu, jinak pěkně repete příští rok. Jenže komu by se chtělo?!
Jak zvládáte školu vy? Prázdniny se blíží a chtěla bych mít postavičku jako ze žurnálu. 
Štíhlé dlouhé nohy, ploché bříško a zadek obvodu 90. Chybí k tomu bohužel daleko...

Znáte někdo z vás pocit, když vaše matka vypadá líp než vy? Štíhlá, sexy, v obličeji stále mladistvá a se smyslem pro humor. Vaši kamarádi ji obdivují, téměř ji nazývají vaší sestrou a co víc, chtěli by ji. Možná i víc než vás. Ironie osudu. 
Miluji svou matku, miluji ji z celého svého srdce, ale osten žárlivosti se občas probudí. Nechci být taková, chci jí přát úspěch, chci, aby byla oblíbená. Ale ne na úkor mě. 
Jako malá holčička jsem v ní měla obrovský vzor. Sledovala jsem ji, jak se líčí, upravuje a byla jsem šťastná, když mi neznámý pán na ulici přislíbil, že už brzy budu jako má maminka klapat podpatky. Zelené oči, dlouhé vlnité hnědé vlasy, plné rty a štíhlý pas. Taková ona byla (a je). Je a vždy bude mou ikonou. 

Její dcera pravý opak, avšak stále doufajíc v lepší zítřky. 






Žádné komentáře:

Okomentovat